Tak, oferta może być przygotowana na podstawie projektu przesłanego w formie pliku pdf / dwg / jpg.
Termin otrzymania towaru wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych.
Zamówienie można złożyć poprzez wypełnienie formularza i przesłanie drogą elektroniczną handlowy@telka.pl.
Tak, aby wydzierżawić sprzęt, musi być podpisana umowa. Można to zrobić w siedzibie naszej firmy, bądź elektronicznie – za pośrednictwem Profilu zaufanego.
Wysokość kosztów dostawy jest kalkulowana na podstawie ilości materiału oraz odległości budowy od magazynu, a następnie dodana jako opcja w ofercie dzierżawy.
Kaucja jest wymagana i wynosi 8 % wartości materiału, która jest podana w ofercie dzierżawy.
Tak, można osobiście odebrać materiał, ale po wcześniejszym umówieniu terminu.
Waga szalunku jest podawana w ofercie dzierżawy.
Samochód musi być dostosowany do załadunku bocznego za pomocą wózka widłowego.
Tak, cena zawiera również cały osprzęt.
Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt handlowy@telka.pl, 71 399 99 99
Tak, możemy przygotować w formie elektronicznej propozycję ustawienia szalunków na budowie.
Zwrot szalunków należy zgłosić drogą elektroniczną logistyka@telka.pl, telefonicznie +48 539 546 217 i po ustaleniu terminu zwrócić materiał do magazynu.
Minimalny okres dzierżawy nie jest wymagany.
Czynsz dzierżawny naliczany jest od dnia wydania do dnia zwrotu włącznie (uwzględnia również soboty i niedziele).
Po zwrocie materiału należy kontaktować się na adre e-mail rozliczenia.szalunki@telka.pl w celu rozliczenia dzierżawy i zwrotu kaucji.