Dzierżawa szalunków – pytania i odpowiedzi

Tak, oferta może być przygotowana na podstawie projektu przesłanego w formie pliku pdf / dwg / jpg.

Termin otrzymania towaru wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych.

Zamówienie można złożyć poprzez wypełnienie formularza i przesłanie drogą elektroniczną handlowy@telka.pl.

Tak, aby wydzierżawić sprzęt, musi być podpisana umowa. Można to zrobić w siedzibie naszej firmy, bądź elektronicznie – za pośrednictwem Profilu zaufanego.

Wysokość kosztów dostawy jest kalkulowana na podstawie ilości materiału oraz odległości budowy od magazynu, a następnie dodana jako opcja w ofercie dzierżawy.

Kaucja jest wymagana i wynosi 8 % wartości materiału, która jest podana w ofercie dzierżawy.

Tak, można osobiście odebrać materiał, ale po wcześniejszym umówieniu terminu.

Waga szalunku jest podawana w ofercie dzierżawy.

Samochód musi być dostosowany do załadunku bocznego za pomocą wózka widłowego.

Tak, cena zawiera również cały osprzęt.

Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt handlowy@telka.pl, 71 399 99 99

Tak, możemy przygotować w formie elektronicznej propozycję ustawienia szalunków na budowie.

Zwrot szalunków należy zgłosić drogą elektroniczną logistyka@telka.pl, telefonicznie +48 539 546 217  i po ustaleniu terminu zwrócić materiał do magazynu.

Minimalny okres dzierżawy nie jest wymagany.

Czynsz dzierżawny naliczany jest od dnia wydania do dnia zwrotu włącznie (uwzględnia również soboty i niedziele).

Po zwrocie materiału należy kontaktować się na adre e-mail rozliczenia.szalunki@telka.pl  w celu rozliczenia dzierżawy i zwrotu kaucji.